Beställning

Ja nu har jag beställt fördelsedagspresenten till Thea! ;p
Och jag och Kicki kom överens om att inte shoppa något,
inte förens lönen/pengarna i slutet av April kommer in!
Men det här räknas faktisk inte, jag kan ju inte ro för att min favorit har fyllt år! ;p
Så det är min undanflyckt! Den är väll godkänn Kicki? (:

Nu sitter jag och väntar på att Senja ska komma och hämta upp mig,
hon är nog här väldigt snart skulle jag tro! :)

Jag börjar känna mig lite piggare nu, men är fortfarande småtrött.
Det släpper nog med tiden skulle jag tippa på! (:

Ne måste jag fara!
Ha en underbar dag alla läsare!
Underbara som ounderbara,  alla är värd en bra dag ibland!

Kram M

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja Mims, denna beställning är godkänd ! :)

Men ingenting annat ! ;)

hehe

<3<3<3

2009-03-18 @ 11:04:27
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0