En nykter helg!

Jepp! I helg har Mimmi varit nykter, och det har varit riktigt skönt att vakna upp utan baksmälla! ;p

I fredags var jag ute och görde lite bil :p
Kicki var med en sväng, sen for hon och festade,
så jag hämtad eupp min kära vän Evelina från tuolla,
så gled vi runt i nån timme, sen sängen i lagom tid! (:

Igår jobbade jag mellan 9-15,
Var riktigt lungt på jobbet igår, men ändå gick tiden rätt fort :)
Kom hem, käkade och sov en stund!
Sen vart det ut och glida, och Kicki följde med..
Vi åkte även några varv med Piff och puff, rätt trevligt!
Kom hem vid 3-tiden och slocknade direkt! (:

Idag vaknade jag av att Kusin Eric ringde,
trevligt att prata med han faktiskt! (:
Och så for jag och mammsen till kurra och hälsade på Kristina :p
Drack kaffe och surrade skit..
Så såg jag ett par as snygga skor hon hade,
och jag hade den turen att hon inte kunde gå i dom,
så dom blev mina :p Hur fina som hällsat!
Ett par svarta Studio Pollini! ;p
Helt klart mina nya favoriter,
men vet inte om jag kommer våga gå i dom,
dom är ju som inte allt för billiga. huh.. ;p
TACK så helmt mycket Kristina! Dom är helt UNDERBARA!


Lite dålig bild kanske..

Sen efter vi kom hem från Kurra hämtade jag upp Kicki från X,
och nu är vi hemma, väntar på att maten ska bli klar. :p

Idag händer nog inte allt för mycket,
är trött som attans, och har lite skolarbeten som måste göras..

Menmen, helgen har iallafall varit riktigt mysig!
Hur har eran helg varit?

Kram M!

Kommentarer
Postat av: evelina



Jasså gör dom ?



men en låt är ju bra som den är skriven och fast man skriver om den till engelska då, så det de ju en helt annat låt och grejer ! Så jag tror nog inte att dom gör om låtarna.

2009-03-15 @ 16:34:55
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja kanske, vet ej.

Men det sög iaf !

2009-03-16 @ 06:21:02
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0