En rosa student?

Tjohej! :)
Ja de senaste dagarna har varit med än fullspäckade!

Onsdag:
I onsdag var jag i Umeå med pappsen hon bror + familj.
Ja man kan väll säga familj? Bror + tjej och 2 vovvsingar! ;p

Var på magnetröntgen, så snart får jag veta om det blir opperation av hjärtat eller ej! :)
Sen var det shopping på högsta nivå!

Fick med mig hem:
2 par skor
1 t-shirt
1 linne
1 klänning
smink
1 parfym

Ja det är säkert ngt jag glömt också!

Sen efter shoppingen var jag, pappsen, broder och Malin på en indisk restaurang o käkade,
det var helt underbart god mat och vi hade riktigt trevligt! :p
Sen bar det av hemmåt! (:

Torsdag:
På torsdag åkte jag med min APU på klassresa till Norge! :)
Vi var bla. på krigsmuseét, och det var riktigt intressant!
Där fanns det massa vapen från 2a världskriget!

Efter den vistelsen var det shopping i Narvik,
man Mimmsan var duktig, köppte inte en enda sak!
Kan ju iofs bero på att jag glömde de få norska pengar jag hade hemma,
och kortet lämnade jag hemma med mening..

Mat på Peppes, och sen vart den hemgång!

Kom hem vid 11-tiden och slocknade dir!

Fredag:
Ja igår var det mösspåtagning,
helt underbart roligt var det !

Klassen sammlades hos Åsa för förfest,
och det vart olika alkoholspel och sång,
och vi hade super trevligt! :)

Sen var det parken som gällde,
och där var det sammlat fullt med fulla och glada studenter!
Vilken kännsla! Alla var så himla glada och vi hade super trevligt!

När mössorna var på begedde sig BF3 till Café Rost för mat/fika + alkohol! :)
Satt dära ett tag och pratade, hade trevligt!

For iallafall vidare tillbax till Åsa igen och fortsatte att festa! :)
Och klockan 19 var det dax för mat på Laguna!

Det var grym stämmning och mycket skratt!
Mätta och belåtna for vi tillbax till Åsa igen,
innan det var dax för Arran!

Och sen är det rätt svart för mig under vissa delar av kvällen/natten!

Nånå, kom hem allt för sent iallafall..

Idag:
Har sovit näst intill hela dagen,
men man blir slut efter 20 timmars missbruk av alkohol,
och det var riktigt länge sen man var såhär bakis!
Men det tar jag,  det är det värt! :)

Har iallafall hunnit med att beställa en klänning till studenten! ;p
En rosa ballongklänning, och jag är nöjd! :)
En rosa student, det funkar väll? (:



Nånå,
bilder från igår osv kommer senare,
inte idag..
Är hos mammsen och kameran hos pappsen, så blir lite svårt..

Nånå,
tänkte nästan dra med några på krogga idag också,
men jag tror jag ångrar mig, jag känner mig inte i form !

Hadé bra tillsvidare!
Kram / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0