och så var det söndag..

I morgon äre praktik igen, börjar 8 och hur ska jag komma upp i tid?

Har kört runt på Emil å ligan hela natten,
dom var fulla o glada!
Efterslir hos Kristoffer och jag var övertrött så man kunde tro att jag o var fuller!

Kom iallafall hem halv8 i morse, och kunde itne somna..
Så vid 8tiden slockande jag kanske, och har sovit bort hela dagen..

Har vart förbi Gulla men KikZon en sväng,
druckit kaffe och surrat skit! :)

Sen har jag rensat garderoben,
tvättat kläder och städat..

Och Ullis, denhär gången är det din tur att ha första pling på kläderna som ska iväg,
så när du kommer har du en fullsmockad påse att gå igenom! :)

Nånå, hur ska jag kunna sova i natt då?
Det är en bättre fråga..
Ska iallafall snart ner till tvättis o slänga kläderna i tumlaren,
sen ska jag slå igång en film o vila ögonen på! :)

I morgon går jag vara till efter lunch på praktiken,
för sen ska jag till några lärare o prata betyg,
och sen till min mentor och fixa det sista,
slutligen en redovisning för Inga-Lill om praktiken! :)

Klockan 15.30 ska jag o besikta bilen,
sen hem och damsuga o skura,
han inte med det idag..

Och packa ihop lite saker också,
åker till Umeå på tisdag,
kommer hem på onsdag!
Ska dit på Magnetröntgen, så snart får jag veta om det blir operation eller ej! ;p
Känns riktigt nice faktiskt!

Och på torsdag sak jag följa med Gymnasiesärskolan på klassresa,
till Narvik bär det av, och kommer hem vid halv11 på kvällen samma dag! :)

Och på fredag gott folk, då börjar festandet! :)
Klockan 10.00 på morognen ska klassen sammlas hon en klasskompis,
och då blir det ölandet o klockan 12 äre mösspåtagning :)
FAN VAD NICE! :)
Sen på kvällen på fredag äre middag med klassen på Laguna,
och därefter krogen! :)
Sen äre typ 2 veckors supande framför oss!  :)

Ne nu tvättis, sen film! Hare bra tillsvidare! ;P

/ M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0