Ojoj, 1 vecka o 4 dagar.

Ja så länge sen är det jag skrev sist.
Jag är dålig, i know!..

Nånå, nu sitter jag på APUn, känns bra!

Förkyld börjar jag också bli, och det är väll inte alls lika roligt..
Men har skickat far min på Apoteket för att inhandla tabletter!

Och idag åker far min till Sthlm, så blir att vara alone home till söndag,
känns rätt bra faktiskt! :)

Jo jusste, balklänningen har kommit om jag inte redan skrivit det?
Och nu är den fixad så det inte är för lång också! ;p
Och igår var jag till frissa och bestämmde balfrisyr, känns riktigt bra! :)

Nånå, snart är det dendära balen! Känns nice!
Men när är mösspåtagningen?
Jag har fått 2 datum,
27/5 och 29/5! Någon som vet helt säkert vilket av datumen de är?

Kram m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0