Icke godkännd!

Nej, jag är helkass, jag vet!
Jag kan ju börja med att be om ursäkt för att det vart samma inlägg typ 100ggr.
Har fixat det nu iallafall! :)

Och sen kan jag ju också be om ursäkt för att jag är så jävla dålig på uppdateringar..
Men har inte orkat, hafft tid eller lust. That´s it!

Och så har det varit massa tjat om Turkie bilderna, men dom är på fejjan nu iallafall..
Eller vissa av dom iallafall! :)

Orkar ju inte börja dra upp allt jag gjort under den senaste månaden,
men kan iallafall berätta om i helg! :p

Var ju Halloween ihelg, och i vanliga fall brukar Mimmsan vara full då,
men så var inte fallet i helg! :)
Har jobbat hela helgen, och inte ens haft lite lust att gå ut.
Vart allt för mycket av alko intaget förra helge. Huh..

Nå i morgon äre iallafall måndag..
Jobbar inte imorgo, känns nice.
Har ju jobbat som attans nu i veckan så kan vara skönt att vara ledig en dag eller två!
Ellerhur? :)

Nå här kommer en bild från förra helgen iallafall,
eller vare kanske helgen före?
Aja, shit the same, en bild iallafall!



Haré bra sålänge!
Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0