Hemma

Hej allesammans! Förlåt för en asdålig uppdatering! Men jag har icket haft tid att uppdatera hära. har varit i bollnäs hos ullis och hälsat på, där vi inte gjorde ett skit i en vecka! :-) sen for jag vidare till umeå och hälsade på bror min, och så shoppade jag en del också! :-P från umeå drog jag vidare till boden och hälsade på jennifer, där drog vi en party kväll, och det var sjukt roligt! :-D sen åkte vi till luleå och shoppade, och så var vi till älvsbyn till toms grav och tände ljus osv.gud så fin grav han har! Vi saknar dig här nere vännen! Men du har det nog bra i paradiset, och vi ses igen! Sen har vi myst på och haft trevligt! :-) idag nu på kvällskvisten har jag kommit hem, och annika erika och lilla ellenpellen + nikita var förbi här med tårta! Mimmi vart jätte glad! Nu ligger jag i sängen och ska sova. Och till mina vänner som jag inte ringt och meddelat att jag kommit hem så har inte tiden räckt till. Och kommer nog inte ha tid i morgon håller. Men hade bra tillsvidare guys! Kramar /m

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag saaaaaaknar dig! <3

2009-10-02 @ 20:42:16
URL: http://someotherguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0