Jobb

Hallå! :)
Nu sitter jag på jobbet,
sista dagen och imorgon åker jag till bollnäs! ;p

Sitter och väntar på att BLX inporterna ska gå så jag kan börja med chek-in update.
Slutar vid 4tiden idag och då äre hem och packa ihop mina saker..

Kommer nog kännas skupt att komma hem till Kiruna igen sen,
kommer hem kring 4-5/10.. Och då äre 3 månader sen jag var dära sist,
dvs Kirunafestivalhelgen..

Nånå, nu sak jag läsa NSD och sen förja med chek-in update osv..

Hadé bra tillsvidare, så hörs vi kanske senare!
Kram M

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej, hur är de ? Hur var det i utlandet ?kramis , snart kommer du hem :D:D

2009-09-11 @ 12:08:57
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0