Jobb

Hallå! :)
Idag vare jobb, och bra gick det,
men man är väll lite små seg såhär efter "semesten".
Skulle ju egentligen inte jobba mer hära nu,
först efter nyår kanske,
men vart nu denhär veckan jobb ändå,
och inte klagar jag! :)

Till helgen tar jag mitt pick och pack och kör till bollnäs,
ska vara hos Ullis i någon vecka innan vi bilar uppåt! :)

Nånå,
ikväll blire tv och tidig säng!

Och Emelie,
jag kan itne lägga in bilderna,
jag har varit smart och lämmnat sladden till kameran i Kiruna!
Men ska försöka fixa in bilderna när jag är hos Ullis!
HÅLL UT! :) hehe..

Nå jag vill utomlands igen!
En vecka är allt för kort stund!
Mammsen o Kristina o några till ska till Indien i Mars troligast,
dom ville ha med mig också! :)
Så jag sa till mamma att jag kan få resan tid i 20årspresent,
så betalar jag mat och shopping osv själv dära! :p
Men hon byter bara samtalsämne hela tiden när jag tar upp det..
Hon är nog itn eså sugen på att pröjsa en resa åt mig.. haha..

Men iallafall om man får drömma så blir det en utmärkt 20års present,
och sen när man komme rhem från Indien,
jobbar man och sparar pengar,
och till sommaren drar man med ett gäng vänner på en supar resa! :)
Ne nu ska jag nypa mig i armen och komma till verkligheten igen,
ta en cigg och sen tvn! ;p

Haré nice som fan sålänge! ;p

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men faan, det var ju inge smart Mimmi lilla :p. Hur jag jag kunnat hålla ut så länge hade du tänkt haha :p? Om allt går enligt planerna så drar vi också till Turkland 24:e, håller både tummar och tår att allt klaffar :D

2009-09-08 @ 01:37:58
URL: http://emeliielindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0