Packning!

Hallåj!
Nu drog Brittan och Teija på Bingo..
Jag ides inte följa med,
eller rättare sagt Jag har inte tid med de nu!

Ska börja packa ihop mina ägodelar,
och sen förhoppningsvis hinna se Idol! :)

Jaja, klockan 21:55 börjar en film på 3an,
Flight 93!
Otroligt bra, och gripande verklighetsbaserad film!
Så har ni inte sett den, GÖR DET!
Jag har sett den en gång tidigare,
och då Asbölade jag,
fysjutton sådan snyftfilm!



Amerikanskt drama från 2006. Den 11 september 2001 blev fyra inrikesflyg kapade av terrorister i USA. Tre av dessa krockade med utvalda måltavlor. I den fjärde kämpade passagerarna och besättningen av United Airlines Flight 93 mot fyra terrorister om kontrollen över flygplanet.
I rollerna: Jeffrey Nordling, Brennan Elliot, Kendall Cross, Ty Olsson, Monnae Michaell. Regi: Peter Markle.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Okey vad härligt :D

Nja såg att du skickade sms men kan inte svara.

Jobbigt och vara pank! :/



Då ska vi jävlar ta en myskväll och bara prata :D

längtar :D

2009-09-11 @ 21:49:23
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0