APU

Ja nu sitter jag här på min APU plats,
Gymnasie särskolan, och jag trivs som fisken i vattnet! :)

Jag sosagt slutar jag inte förens 17.30 idag,
och då blir det en snabbis hem och käka,
sen bära sängar osv till Kicki och Niklas lägenhet.. :p

Måste i säng tidigt idag, för ska vakna redan halv6 i morgon,
har Bredvid gång på mitt nya jobb och börjar redan klockan 7..
Centrala hemtjänsten! :p Det ska bli roligt!

Nä nu ska jag hjälpa till hära, ses kanske senare,
ska nog lägga upp lite bilder från i fredags samtidigt! (:

Ha det bra tillsvidare!

Kramar / M!

Kommentarer
Postat av: Kicki

HAHA det är MIN lägenhet :)

Niklas är bara inneboende ;D

2009-03-30 @ 11:41:54
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: fridan

haha jag måste ju ta och rensa bort lite iaf.. väskan går verkligen inte igen :D.. Ja, ska bli riktigt härligt att åka bort faktiskt :)

2009-03-30 @ 13:08:20
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0