Bloggen tjorvar.

Ja det har vart nå fel,
jag skrev ett inlägg igår, men det har inte visat sig..
Hoppas den är framme nu då? hehe..

Nånå,
Idag har jag vart i skolan på alla lektioner igen!
Känns skönt, har faktiskt varit på nästan alla denna vecka. :)

Prov hade vi idag,
och det gick väll sådär..
Eller ne, dt gick asdåligt faktiskt..

Och var på människor i behov av stöd kursen idag,
fick veta att vi har prov nästa vecka. Ojoj..

Nå nog om skolan,
har varit förbi Robban och Thea en sväng idag också,
Pigan var rätt trött idag också, men hon pratade på som sjutton som vanligt. :)

Jo så har jag vart och druckit kaffe på brända också! haha
Men Kicki och Anna-lena :) (stavade jag rätt nu?)
Trevligt trevligt!

Nå håller på att färga Kickis hår,
"Ovanligt", ellerhur! :) haha..

Nå vi ska väll ut på varvet snart i think! ;p
Det bli funny! ;p
Och i morgon äre jobb, så det blir en tidig kväll för mig.
Hade faktiskt kunnat gå å sova redan nu! haha.
Jag börjar ju bli gammal :D

Och nästa helg äre utgång!
Så himlans roligt sak det bli! ;p
Lääängtar som attans nu! ;p

Ne nu vara social med min Kicki <3

Jag saknar redan dina SMS! kom tillbax till Sverige NU  ffs ;p   HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0