En lista!

  • dag känner jag mig: Trött, men ändå super taggad för ikväll! ;)
  • Idag har jag på mig: Än sålänge min morgonrock..
  • Idag har jag ett sug efter: Kaffe (:
  • Idag bär jag följande smycken: Endast min guldhjärthalsband..
  • Idag lyssnar jag helst på: Part låtar.. (:
  • Idag stör jag mig på: Att mitt hår alltid står åt alla håll och kanter när jag vaknar..
  • Idag längtar jag till: Ikväll ;p
  • Idag hade jag gärna: Shoopat
  • Idag blir jag glad av: Mina vänner!
  • Idag ser jag helst detta på tv: Orkar inte se tv idag!
  • Idag är mitt hår: Slitet, står åt alla håll och kanter..
  • Idag borde jag: vila en stund efter skolan!
  • Idag besöks denna hemsida flitigt: blogg.se ?
  • Idag önskar jag: att jag vann massvis med pengar på lotto!






    Ja nu sItter jag här, och är nyvaken!
    Funderar på om jag ska orka ta mig till köket,
    Skulle vara smaskigt med en kopp kaffe!

    Igår var vi i gve,
    Jag hannah, och Kicki!
    Det var trevligt ;p
    Härlsade på Emelie,
    Marcus och markus!

    Nånå..
    Ikväll är det utgång, och jag är taggad till topp! (:

    Ne gott folk! Vi hörs!
  • NU KAFFE !


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0