Godmorgon godmorgon! ;p

Ja idag vart det att sova länge,
har vaknat för 2 timmar sen ioförsig men ;p

Vaknade iallafall kvartöver12 av att Kicki kom med kaffe på sängen!
Kan man vakna på bättre sätt? Nåååne.. ;p
Tack vännen! <3

Så har vi suttit och svept i oss kaffekopp efter kaffekopp. ;p
Pratat strunt som alltid och bara tagit det lungt..

Orkade inte med skolan idag,
hade bara sammhälls, och den lektionen var i 45 minuter,
och det enda vi skulle göra var att plugga till provet som vi har i morgon..
Det kan man väll göra hemma tycker jag?

Nå idag ska jag iallafall förbi mommo och dricka kaffe senare,
och så ska jag och Kicki på badet och simma lite! ;p
Guud så skönt det ska bli! (:

Ja och så måste jag erkänna att jag är överkänslig,
bölade som en tok igår åt Grays Anatomy ;p
Någon anna som gjorde det? hehe..
Ja vet, lite mesigt.. Men sån är jag! (.

Kommer ihåg en gång för länge sen,
min föredetta vän (då var vi vänner), ringde mig.
Jag kollade ett tv-program och ASBÖLADE!
Hon fick panik och kom till mig direkt,
hon var här på några minuter bara,
och frågade om jag och Kristoffer (min dåvarande pojkvän) hade gjort slut,
när jag grät så mycket som jag gjorde! haha.
Sen såg hon att det var inte alls det jag grät åt,
det var ju tvn, och tror ni hon skrattade mycket då? haha..

Ja det var bara ett av många exempel jag kan komma med.. hehe..
Kan ju även berätta att jag tillochmed bölat till en tv-reklam.
Nivet, den där reklamer för Rädda barnen eller var det nu är..
En kille sitter och kollar på ett foto på sina föräldrar som är döda.
Så säger han "När jag kollar på fotot, så brukar jag börja gråta, jag saknar dom så oerhört mycket!"
Ja något i den stilen säger han iallafall ;p haha..
Ja första gången jag såg den, så sprutade tårarna! haha..
That´s me! ;p

Nå nog snackat om det..
Vad händer mer idag då?
Jaghar väll itne allt för stora planer,
mer än att jag måste plugga lite! (:

Hur ser eran Torsdag ut?
Kram M!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skönt att man inte är den enda som är känslig och har lätt för att gråta ! : )

2009-03-22 @ 23:20:25
URL: http://maatildalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0