Hemma igen! ;p

Ja nu är jag hemma igen,
bakom mig står mamma och lagar mat!
Och det är bra, för Mimmi är hungrig! ;p

Jag, Hannah och Kicki har suttit på Brända och druckit kaffe,
eller jag och Kicki drack kaffe, och Hannah käkade en macka och drack festis (:

Efter det körde jag Hannah till tandläkaren, sen for jag och Kicki till pappa.
Han var inte hemma, men var där ändå! (:
Sen förbi Kickis mamma en sväng, och nu hemma! :p

Ikväll är det iallafall Desperate Housewives på tv ;p
Och det missa ju inte Mimmi frivilligt!



Efter det blir det nog sängen, jag är helt slut i kroppen känner jag!

Jusste, har varit på Gymnasie Sär en sväng idag också,
jag ska ju ha praktik dära i 8 veckor,
med start på måndag v14. ;p
Så fick med mig tiderna, känns bra!

Ne nu är maten klar och sen blir det plugga som gäller!

Hadé bra!
Kram / M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0