Ingen ork..

Jag har verkligen inte haft varket tid, lust elle rork att skriva här det senaste dagarna..
That´s it!

Ja idag ver det skola,
fick slutbetyg i Psykosocialt, VG! Kännsde bra, men förstod innan att jag skulle få det :)

Ja, jag har inte så mycket att skriva,
för jag spar lite privatliv faktiskt..

Har läst en blogg många gånger nu,
och jag blir chockad,
hur kan tjejen sitta och skriva om hennes otrohet i sin blogg?
Hur jobbigt ska det itne vara för hennes pojkvän?
För hon lägge ju inte bara ut hennes privatliv,
det blir ju hans privatliv också! Jaja.. Det är ju upp till henne..

Nånå,
vad ska jag skriva mer då?

Till helgen blir det utgång,
blir nog mycket folk, det är ju löningshelg så.. :p
Och jag är taggad till topp! (:

Ne hörni gott folk,
skriver lite mer rade i morgon!
Pussochkram!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vi ska ha så jävla kul! :)

Jag älskar dig min lilla Plutt! ;)

<3<3<3

2009-03-24 @ 10:35:57
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0