Mätt och belåten.

Ja nu är jag mätt och belåten,
sitter här vid datan och kikar runt lite,
men inte är de nå intressant häller!

Har varit hos Robban och Thea idag också,
har inte sett Thea på typ 2 månader,
så när jag kom var hon lite små blyg,
plus att hon nog var trött för hon var lite surig..
Men efter ett tag kom leéndet på läpparna och hon började prata på. :p

Lovade henne att jag och mamma skulle förbi dära i morgon också,
och då blir det nog att leka lite mer än idag iallafall! :) hehe..

Nå nu ska jag väll gå och vila en stund,
sen klockan 21 är det Grays Anatomy! ;p
Funny! ;p Mimmis favorit program! (:

Sen händer det nog inte så mycket mer skulle jag tro!

Hadé bra gott folk!
Kram M

Kommentarer
Postat av: Evelina

hehe jo det är ju inför sommarn 2009. hahah

2009-03-20 @ 16:42:11
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0