Nu säger jag godnatt!

Ja nu börjar det närma sig kväll för mig! ;p
Har ju varit vaken sen halv7 i morse,
så tröttheten har rätt att komma nu tycker man väll!

Har iallafall jobbat lite med Psykosocial arbetet,
och det är väldigt konstigt måste jag säga!
I morgon blir det att gå och prata med Inga-Lill så allt blir rätt..

Och så ska jag och lämna in mina betyg till ett ställe jag sökt jobb på! ;p
Hoppas verkligen att jag får jobb nu, det skulle vara så skönt! (:
Annars om jag itne får, så kan jag ju säkert jobba på cafét i sommar,
men känner för lite omväxling när det gäller jobb faktiskt!

Nå ne nu orkar inte jag skriva nåmera,
min varma underbara säng väntar! ;p

Godnatt gott folk!
Pusskram / M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0