Onsdag morgon!

Gääääsp!
Jag är riktigt trött den här morgonen,
det ska gudarna veta!

Sitter med kaffekoppen bredvid mig, och försöker piggna till.
Det funkar inte så bra idag faktiskt..

Idag blir det STORA mjukisar och en härlig tröja om gäller..
Sminker orkar jag inte häller med idag faktiskt..

Eller idag kanske man inte ska säga?
Inte denhär morgonen iallafall,
kanske orkar slänga på lite make-up efter skolan,
men det återstår att se! (:



Skola idag iallafall.
Börjar om en stund,
och slutar om en längre stund..

Ne men slutar 13.40,
och då ska jag till "Gröna Villan" och lämna in papper. (:
Och klockan 16.00 ska jag till min bror,
har lovat min brorsdotter Thea att komma dit då! :)
Hon väntade på mig igår, men inte kom jag..
Huj, Fasters piga hade klätt upp sig och gjort sig fin,
och inte kom jag! Förlåt hjärtat!

Men idag ska jag dit iallafall! ;p Det ska bli trevligt..
Sen i kväll är det Greys Anatomy. hihi!

Ne nu ska jag gå in på H&M och beställa en present åt fasters piga,
Thea har ju fyllt 5 år! :) Min älskade lilla skrutt!  ;p

Ne men här har ni mig, "Den osminkade sanningen"


Kommentarer
Postat av: Kicki

Men Mims du är vacker oavsett vad ! :)

2009-03-18 @ 11:03:47
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0