Torsdag - En ledig dag

Godmorgon allesammans!
Nu har Mimmi vaknat ;p

Har sovit hos min underbara vän Kicki inatt,
jag vill inte sova själv, och det ville inte hon häller..
Vad har man inte vänner till? (:

Idag händer det grejer,
jag sak förbi mamma och hämta kläder,
ska tvätta lite kläder idag också,
och försöka hinna städa lite.

Kanske hinner förbi en vända på gymmet också! ;p
Och så var Hanna sugen på att åka till gällivare en sväng också,
men ser hur det bli med de, beror helt och hållet på om vi kan ta Forden..
Är nå fel på den, så är nog itne så bra att åka ut efter landsväg med den,
men kanske fick låna hannahs mammas bil! ;p
Men somsagt, det återstår att se om vi kommer iväg! (:

Nu ska jag röka en cigg och dricka kaffe! ;p

Men vi hörs väll senare! ;p

Och föresten, i morogn är det fredag,
och det betyder utgång!
Jag är taggad till topp! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0